February Book Haul


Hey there Bookworms! today is a work from home day for me so I figured why not jump in here & post my book haul. Whether I’m subconsciously  trying to conserve space on my shelves for later this year or not, it’s a thing that’s happening & I’m embracing the extra $$$ in my bank account. Of course this has been the flow for January & February but let’s not talk about March yet cause well…ya’ll already know how FANTASTIC March has been in the publishing world *woot woot* & I had no chill with my pre-orders smh.  Here is my humble February Bookhaul <3’s!

For more Bookish photos, click on the photo to follow LairOfBooks on Bookstagram

Truly Devious (Truly Devious #1) | The Poet X | Simon Vs. The Homo Sapiens Agenda (Special edition) | The Belles (The Belles #1)

February FairyLoot

For more Bookish photos, click on the photo to follow LairOfBooks on Bookstagram

The Hazel Wood by Melissa Albert

Side note: I already used the bath salts & it smelled like an explosion of green jolly rancher which had me in heaven haha! the socks I used just the other day, yes they’re Halloween socks but this is what I resort to when I’m not feeling like picking up my laundry smh. What I’m enjoying most about FL is how much actual use I’m getting from the items included & this is only my 2nd box 😉

February Book Of The Month

For more Bookish photos, click on the photo to follow LairOfBooks on Bookstagram

An American Marriage | Red Clocks | The Woman In The Window

Fresh Ink: An AnthologyNyxia Unleashed (The Nyxia Triad #2) by Scott ReintgenGenesis (Project nemesis #2) by Brendan ReichsGrey Sister (Book of the Ancestor #2) by Mark Lawrence | Brightly Burning by Alexa Donne


Happy Hump Day Bookworms! I’m working from home & feeling pretty played by the weather forecast…supposedly we were to get 4 to 8 inches of snow & yet all I see is raindrops falling on my pane *le sigh* Whelp! keeping true to my Pluviophile nature, I think i’ll go make some tea & read my buddy read chapters for the day…Furyborn Bookworms! I am LOVING it! What are you currently reading? hauled any great books in February? drop those links down below & I’ll go take a gander 😉

FOLLOW LAIR OF BOOKS ON…

Instagram: @LairOfBooks

Twitter: @LairOfBooks

Goodreads: LairOfBooks
Advertisements

Author: LairOfBooks

"Between The Pages Of A Book Is A Lovely Place To Be"-Anonymous

36 thoughts on “February Book Haul”

  1. Oh that’s a lovely haul, Lilly, and the hardcover of The Belles is stunning. I’m sorry, I can’t stop with this book hahahha. I also love that you got The Poet X, I haven’t read it just yet, but heard phenomenal things about this book. Did you read it already – maybe I missed your review,if so, I’m so sorry! I hope you’ll love it / loved it 🙂
    Happy reading! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Thank you marie! and that’s ok! I know how much you’ve been anticipating The Belles and I’m just so glad you finally got a copy <3! I haven't read The Poet X but it's definitely going to be in my next TBR cause I just can't resist slam poetry 🙂 Happy reading! ❤

      Liked by 1 person

  2. Yas gurl! That’s an awesome book haul! I’m so glad to see that you’ll be reading Brightly Burning too! Also, what do you think of Fairy Loot? Is it worth the price + international shipping?

    Liked by 1 person

    1. YASSSS! HAHA! I just noticed that Brightly Burning will expire from my reader by April 9th so I will be reading it towards the end of this month LOL! not sure what your plans are but I’d def buddy read with you, just let me know 🙂 & FL is a box that I’ve been wanting for SOOOOO long! lol smh i finally decided to bite the bullet & I’m so happy I did, not only is the march AMAZING! but the exclusive covers haven’t disappointed yet *fingers crossed* so I’d say Yes 🙂

      Liked by 1 person

      1. I wish that I could keep up with my reading schedule well enough to be able to tell you if I’ll be reading that book around the same time as you hahaha. And aaaah okay! I might get myself one with my first paycheque from the job I was just hired for! 😀 😀 😀

        Liked by 1 person

      2. That’s ok, I know all too well how the arcs/TBR go 😂😂😂 I happen to have so many March and April releases I don’t know where to begin *hides under rock* smh 😂 treat yo’ self Flavia! 💜💜💜

        Liked by 1 person

    1. Thank you Kristin! ❤ ❤ ❤ Oh goodness don't get me started on this month's BOTM, I lost it when I saw the selections! I ended up with 3 new books *for shame* Rainbirds, The Astonishing Color of After, and Not That I Could Tell *sobs* haha! I've heard AMAZING things for An American Marriage & it's a short read so I plan on throwing it in my TBR soon, I hope you enjoy the read! 🙂

      Liked by 1 person

    1. Thank you! ❤ <3<3 I'm super curious about Red Clocks cause a couple of close blogger buddies have really enjoyed the read & they've also read Handmaidens Tale which I took as a good sign lol. I hope you enjoy them when you do get around to them 😉

      Liked by 1 person

  3. OOOOH BOOK HAUL!!! 😀 It’s only the 8th day of March and I already got quite a few books, LOL. Awesome haul though, Lilly!! I love Simon vs.. The spine of The Belles jacket is AMAZING! So pretty.

    Liked by 1 person

    1. Thank you Raven! 💜 I’m SUPER stoked for Grey Sister & since it’s a protected file it looks like I’m going to have to read it ASAP 😂 I NEED to read Genesis first, I own a copy & I think you were the one to convince me to get it through your review if not mistaken 😂 that’s also something I’ll be reading very soon 💜 hope you enjoy the Grey Sister when you get around to it 😃

      Liked by 1 person

  4. Oh you got some amazing books this month Lilly. I hope you enjoy reading them all (those you haven’t read already that is). I really need to get one of the special editions of Simon Vs, I love that book and with the movie coming out I really don’t have any excuse not to get it. Also how amazing was the Fairy Loot box this month?! My favourite item by far was the mug because I LOVE the design on it, and I’ve used the socks as well, couldn’t not really.
    Great post, and happy reading too! 😀 ❤

    Liked by 1 person

    1. Thank you Beth! ❤ ❤ ❤ I LOVE the photos at the very end of the book with Becky, Adam, and Angie! #GOALS they are the best example of what supportive friends look like 🙂 I hope you get a copy soon for your collection! I am seriously impressed with Fairyloot & don't think I'll ever go back to another sub box lol. The mug is very pretty, my little on loves drinking hot cocoa out of that one haha! Happy reading! 🙂

      Liked by 1 person

      1. That’s all right! 🙂 Ohh, I feel like the second I get paid I’m going to be on Amazon buying a copy of that book for myself.
        I could never go to another sub box, the Fairy Loot ones just seem to get better and better, and oh I can’t wait for March’s! 😀

        Like

    1. It is perhaps the one I am most excited for in this haul! I ❤ Slam Poetry & have watched many interviews with this author, I feel like I'm going to love this one to pieces. There aren't many LATINX YA books out there at the moment so I'm SUPER stoked to get to this one asap. Red Clocks! eeeK! once I get these arcs reduced to a half-way point, i'm going to have a month of BOTM binge reading & it's 2nd on my list next to Seven Husbands of Evelyn Hugo lol 😉

      Like

  5. What a fantastic book haul and I’m only slightly jealous haha 😂 I love how well the spines of The Belles and The Poet X fit together, now I totally wanna but both of these books lol. Ahhh I can’t believe you have an ARC of Nyxia Unleashed, I’m incredibly excited for the sequel and I can’t wait to see where the story will go! I hope you end up enjoying all of these books! Happy reading ❤️

    Liked by 1 person

    1. Thank you! ❤ ❤ ❤ it was so unintentional for The Belles to be next to The Poet X but now that you mention it I see how much they compliment one another haha! 🙂 I'm super stoked for Nyxia Unleashed, love the characters & can't wait to see where they end up next. Happy reading & I hope you love Nyxia Unleashed! 🙂

      Liked by 1 person

  6. What a fantastic haul! I read Simon vs. last month and thought it was such a sweet read! Have you or are you going to see the movie?!

    The cover for The Belles is so gorgeous! It is available right now via my library’s digital database and I’ve been contemplating throwing my TBR out the window and picking it up lol

    I’ve never seen that cover for The Hazel Wood… I think I like the other cover edition better.

    So for Book of the Month box, do you select the books you want? How does that book subscription box work?

    Liked by 1 person

    1. Thank you Amanda! I haven’t read Simon yet but it’s at the top of my MUST reads cause I do plan on seeing the movie this month at the very least. For BOTM, you now have the option of a month to month plan where you can skip a mth if you don’t like any of the selections. There are 5 selections each mth usually a mix of Fiction, YA, and Thriller/mystery. You select 1 book for the mthly fee of $14.99 (unless this has changed this is the latest fee) & then you have the option of adding up to 2 additional hardcovers for $9.99 each. They are all new releases with 1 or 2 being pre-releases 🙂

      Like

      1. I know you have the print copy, but I also highly recommend the audiobook version! It is wonderfully narrated 🙂

        OOOOOooo I really like the idea of picking and choosing which books you want, and skipping if you don’t like any of the selections. I may have to look into this 🙂

        Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s